torek, 25. november 2014

Izziv št. 8

je bil belo - belina. Joj, kako enostavno, sem si mislila. Ampak še zdaleč ni tako. Takoj, ko začneš dajati na kup material, opaziš, da nimaš tega, nimaš onega, pa vse mora biti striktno belo. Roke in glava kar silita v nek dodatek, ki ni bel, pa naj bo to samo npr. srebrna bleščica.
In ker je moralo biti belo, sem naredila kar dve, da nisem ostala samo pri eni. Odločila sem ze za zimski motiv in motiv adventnega venčka. Tako, da dajem kar dve na današnji izziv
Pokukajte k Suzy  kako se je ona spopadla z belino in seveda k Mojci, ki se nama je pridružila .
Na novo se nama je pridružila še Čarovnije z male kmetije, poglejte še k njej!







pa še adventni venček





Toliko o tokratnem izziv. Sledi pa že novi in vse, ki bi se nam želele pridružiti, vabljene, več glav, več idej.


Do četrtka:  Suzy pravi: snežinke, snežinke, sneženje ..... 
Do petka: izziv - živalica na novoletni čestitki




28 komentarjev:

  1. Dobro ti je uspelo . Tudi bela ima več odtenkov :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala suzy, sem ugotavljala, ko sem gor dajala, kako različna je lahko bela. in taki so bili ostanki v mojih kuvertah. ka narediš dodatek iz belega risalnega lista, šele potem opaziš, da v bistvu ni čisto bel.
      lp

      Izbriši
  2. Kdo bi si mislil, ti, pa bela, haha. Odlično ti gre.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. duška, hvala! počasi tudi kako drugo barvo - od rjave, seveda, - spoznavam, lp

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. tamara, hvala. zato sem objavila obe, ker nisem vedela, kateri naj dam prednost,
      lp

      Izbriši
  4. Obe sta enkratni in všeč mi je belina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. helena, najlepša hvala. me veseli, da sta ti všeč.
      lp

      Izbriši
  5. Ooooo, tudi pri tej hiši so delali???? Krasno, podobno smrekico sem ravnokar občudovala pri Suzy...zvita čipka. Lepo je izpadlo, da o venčku ne govorim. Ta je res lep.
    Za datum pri snežinkah sem pa tudi že izvedela...sem ravnokar Suzy spraševala. Se pravi do jutri...pol pa neham čvekat in veselo na delo. Mojo belo si pa le oglej. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca hvala. no, le pridruži se nama jutri. bo bolj pestro. grem čekirat na tvoj blog,
      lp

      Izbriši
  6. vse pohvale za tole belino, itak prevlada venček, čudovita izdelava, moram pohvaliti še tukaj lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. irna, hvala lepa, škoda, da nimaš časa, da se pridružiš!
      lp

      Izbriši

  7. Both cards beautiful, hard to choose !!!
    Regards.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dear anna, thank you. I,m so glad you like them both,
      regards

      Izbriši
  8. Meni su prekrasne te "bijelo na bijelo" kombinacije. Prava elegancije.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, lepa belina, sploh voščilnica z venčkom je čudovita. Sem pa tudi jaz danes objavila moj prvi poskus voščilnice po vajinem izzivu, če me vzamete zraven..:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Irena, najbolje, da kar izbrišeš tisto "neosvojljivo trdnjavo", ki jo omenjaš v svojem profilu - čestitkarstvo ti gre namreč več kot odlično od rok! Obe beli voščilnici sta čudoviti, venček pa res mega, kot je rekla Tamara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tamara, najlepša hvala za tako vzpodbudo.
      bom popravila, da sem na dobri poti, haha.
      lp

      Izbriši
  11. Predivne su ti obje čestitke. Vrlo lijepo si ih iskombinirala.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe voščilnici sta čudoviti v svoji belini. Ni preprosto ustvarjati v belem, a tebi je več kot uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Bela je zelo zahtevna, sploh ker ima 100 in 1 odtenek, ma tebi je to svetovno uspelo. Obe sta mi všeč, ma venček definitnvno zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo zanimive smrekice. Zelo všeč. Že nekaj časa se korajžam, da bom naredila bel venček, a se še nisem lotila. Pri tebi vidim, da lepo zgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. natali, hvala. kar poizkusi, boš videla, da bo izpadel super!
      lp

      Izbriši