torek, 11. november 2014

Pa se je začelo .....

tudi pri meni. Vzpodbuda pa ste ve, moje drage virtualne prijateljice, ki pridno delate in objavljate novoletne voščilnice.
Jaz jih delam samo v obdobju novoletnih in božičnih praznikov, oz. za ta namen. Ostalih se le redko lotim. No, kadar me hči dobesedno "prisili", se spravim naredit še kako drugačno, drugače pa se ne morem spraviti k temu ustvarjanju. Občudujem pa vas mojstrice čestitkanja. Letos sem se odločila, da bom naredila večjo količino enakih voščilnih, ker sem si nabavila ta material pri Irti . Idejo sem našla na Pinterestu. Ne vem zakaj mi je ob poplavi raznoraznih, ravno ta tako sedla v srce in oči ????







Včeraj jih je nastalo še nekaj podobnih, okna so različnih oblik, tudi oglata, nisem vseh poslikala, saj je postavitev pri vseh enaka.
Sem pa naredila še par z božično zvezdo v moji priljubljeni barvi. No, te pridejo za objavo naslednjič.
Lepo ustvarjanje vam želim!

29 komentarjev:

  1. Cudovite so. Belo-rdece-zelena kombinacija res zelo lepo izpade. Okno kot simbol zrenja v prihodnost in bizicna zvezda kot pridih praznikov. Zelo mi je vsec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vladka, hvala. me veseli, da me pohvali mojstrica čestitkanja!
      lp

      Izbriši
  2. Ooooo prekrasne so
    tako elegantne in v tradicionalnih barvah
    super
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tamara, hvala. sem vesela, da so vam, ki čestitkanje obvladate v piko, všeč moje!
      lp

      Izbriši
  3. Tele so pa tako čudovito praznične, da že kar voham božič in prihajajoče praznike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. helena, hvala! saj ne morem verjet, da bodo res en-dva-tri tu!
      lp

      Izbriši
  4. Elegantne, velike božične zvezde v kombinaciji z oknom ...čista desetka. Krasne so. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa saj si prava mojstrica! Čudovite so in enkratno narejene.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iris, to je čudovita serija prazničnih voščilnic. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako so lepe, prekrasne! Res si jih mojstrsko in z občutkom sestavila.
    Hvala ti za vse lepe komentarje v moji hiški, sem jih vesela :)
    Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Irena tole je pa čista eleganca! Prečudovite so :).

    Hvala za link do osnov za ogrlice - mislim, da sem se ti pozabila zavhaliti :(.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, hvala za komentar,
      saj za to smo, da si pomagamo, a ne?
      lp

      Izbriši

  9. Very pretty cards.
    Real Christmas.
    see you...

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasne so, tako elegantne v svoji belini z malo rdeče. Res super, navdušena sem. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. ¡Qué bonito trabajo! La Navidad ya está cerquita.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasne su. Sviđa mi se kombinacij aboja i motiva.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno su divne, ma predivne...
    Lp...

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo čedne voščilnice. prave damice med božičnimi voščilnicami.

    OdgovoriIzbriši