četrtek, 13. november 2014

Nove, obenem

pa "interni" izziv s Suzy. Nekaj sva se pogovarjali o voščilnicah, pa sem omenila, da bi zelo rada dobila eko osnove, da bi naredila eno voščilnico v tej smeri z žaklovino. In beseda je nanesla, da bi si lahko namesto žaklovine, pomagala s trakom. Sklenili sva, da obe narediva voščilnico v tej smeri in jo potem objaviva. Uporabiva pa: božično zvezdo, trak in kar misliva, da sodi še poleg. Povedala mi je tudi, kje se dobijo eko osnove. Ker pa je bilo premalo časa, da bi jih dobila do naslednjega dne, sem se pač znašla po svoje.
Takšena je moja varianta, Suzy pa bo objavila svojo
Nastale so tri






  

21 komentarjev:

  1. Tudi te so lepe s starinskim pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po mojem je ta pogruntavščina še lepša kot bi bila s kupljeno osnovo. Meni sta prav so prav luštne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jih naredila in všeč mi je tvoja božična zvezda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Že prejšnja runda je bila zelo lepa, ta pa ni lepa ampak je HUDO DOBRA. Šele ko sem še enkrat prebrala objavo in dvakrat pogledala sliko od blizu videla, da to sploh ni žaklovina ampak so res trakovi. Če ne bi napisala, mislim, da ne bi nihče pogruntal. Krasno. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. o drugič bi se jaz tudi šla izziv, mogoče bi me to spravilo v delo :) krasne kreacije
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala irna. ni problema, kar pridruži se nama, jaz vsaj na tak način "migam" in ramišljam, lp

      Izbriši
  6. Opet su nastale divne čestitke. Baš mi se sviđaju.
    Lp, martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe in juta pod božično zvezdo daje pridih domačnosti in topline.

    OdgovoriIzbriši
  8. WAW in ti praviš, da ne izdeluješ čestitk oz ne "papirčkaš"... c, c, c šjora super ti gre od rok, tako da kar spremeni mnenje :). voščilnice so fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite so! Vejice z viticami so mi tako lepe ...

    OdgovoriIzbriši